Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2021 17:40 - ЕДНА " УНИКАЛНА" УЧИТЕЛКА ПО ЛИТЕРАТУРА ПИШЕ СЕРИИ ПОДОБНИ ПЕНСИОНЕРСКИ ПОЕТОПОДОБИЯ!
Автор: rosiela Категория: Забавление   
Прочетен: 915 Коментари: 10 Гласове:
3

Последна промяна: 18.09.2021 17:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Рамела Бохосян
10 ч ·
🌹ДОБРО И СВЕТЛО УТРОТО С БЛАГОДАРСТВЕНА МОЛИТВА
СБОГУВАНЕ С ЛЯТОТО
Трева от нежност.И небе от болка.
Под него бавно си отива лятото и идва есента.
Жита презрели.
Тъжно в душата ми пее авлига.
И тръгвам редом с лятото.
До завоя на есента да го изпратя.
Занича уморено слънцето.
Прегракнало щурче предвещава скорошния мрак,
на един сезон, който тихо си отива...
Уж още е в мен, а вече го няма.
Като болка,която изгасва.
Като рана, която хваща коричка.
Маха ми от завоя една избеляла слънчева ризка.
И сякаш всичко е на шега...
Усилия правя... да не заплача.
РаМЕЛаБохосян


ОТ ПЛОВДИВА ГРАДА



Гласувай:
3



1. rosiela - ЕДНА " УНИКАЛНА" УЧИТЕЛКА ПО ЛИТЕРАТУРА ПИШЕ СЕРИИ ПОДОБНИ ПЕНСИОНЕРСКИ ПОЕТОПОДОБИЯ!
18.09.2021 17:40
Рамела Бохосян
10 ч ·
🌹ДОБРО И СВЕТЛО УТРОТО С БЛАГОДАРСТВЕНА МОЛИТВА
СБОГУВАНЕ С ЛЯТОТО
Трева от нежност.И небе от болка.
Под него бавно си отива лятото и идва есента.
Жита презрели.
Тъжно в душата ми пее авлига.
И тръгвам редом с лятото.
До завоя на есента да го изпратя.
Занича уморено слънцето.
Прегракнало щурче предвещава скорошния мрак,
на един сезон, който тихо си отива...
Уж още е в мен, а вече го няма.
Като болка,която изгасва.
Като рана, която хваща коричка.
Маха ми от завоя една избеляла слънчева ризка.
И сякаш всичко е на шега...
Усилия правя... да не заплача.
РаМЕЛаБохосян
цитирай
2. elizabethborislavova - ще ми бъде интересно да направите анализ
18.09.2021 19:55
Анализ или разбор на стиховете за да прочета аргументи защо това са поетоподобия. Не е заяждане, а истински интерес. Предполагам че и за Вас ще е полезен опит.
цитирай
3. rosiela - Ако това за вас е стихотворение,
18.09.2021 20:00
ниска топка сте. И аз не го казвам с лошо.
На две неща се прави трудно анализ:
на тривиалното и на гениалното.
цитирай
4. missana - Това в никакъв случай не е стойностна поезия.
18.09.2021 20:44
Изглежда като излияние с чисто камерен характер. Лошото е, че няма искреност на чувството, за да въздейства, а е литературщина от нисък порядък.
цитирай
5. rosiela - Имаш право! Тя просто не може повече, но пише като невидяла.
18.09.2021 22:21
missana написа:
Изглежда като излияние с чисто камерен характер. Лошото е, че няма искреност на чувството, за да въздейства, а е литературщина от нисък порядък.

цитирай
6. blagovesteliseev - Аз съвсем сериозно помолих да направите анализ
18.09.2021 22:21
Защото мисля, че ще е интересно да подкрепите твърденията си с анали. А Вие започнахте с обиди. Ниска топка съм била. А ти си много висока топка. Пак съвсем добронамерено моля направете анализ или рецензия. Щом излизате с тъвдение, че нещо е поетоподобие докажете го. Мисля, че ще бъде смислено.
Иначе не сте по-високо от това ниво.
rosiela написа:
ниска топка сте. И аз не го казвам с лошо.
На две неща се прави трудно анализ:
на тривиалното и на гениалното.

цитирай
7. rosiela - Никакъв проблем за анализ,
18.09.2021 22:26
две висши образования съм завършила и все анализи за отличен съм правила.
С един поглед хващам бездарното.
Като ми платите, колкото Ви посоча, ще Ви направя анализ. Кой сте Вие, та да ми давате нареждане и то на " ти", без да се познаваме.
Ниска топчице!
цитирай
8. rosiela - Чакам съгласие за сумата и ще пусна банкова сметка. Може да Ви е полезно за някой ученик.
18.09.2021 23:27
blagovesteliseev написа:
Защото мисля, че ще е интересно да подкрепите твърденията си с анали. А Вие започнахте с обиди. Ниска топка съм била. А ти си много висока топка. Пак съвсем добронамерено моля направете анализ или рецензия. Щом излизате с тъвдение, че нещо е поетоподобие докажете го. Мисля, че ще бъде смислено.
Иначе не сте по-високо от това ниво.
rosiela написа:
ниска топка сте. И аз не го казвам с лошо.
На две неща се прави трудно анализ:
на тривиалното и на гениалното.


цитирай
9. blagovesteliseev - Нали и ти ми писа на ти, а аз писах на Вие
19.09.2021 00:14
Ясна е работата.

rosiela написа:
две висши образования съм завършила и все анализи за отличен съм правила.
С един поглед хващам бездарното.
Като ми платите, колкото Ви посоча, ще Ви направя анализ. Кой сте Вие, та да ми давате нареждане и то на " ти", без да се познаваме.
Ниска топчице!

цитирай
10. rosiela - Чакам
19.09.2021 08:20
съгласие за пращане на сумата за анализа!
Останалите Ви глупости са блъфиране.
цитирай
11. rosiela - И ОЩЕ ЕДНА СЛОВЕСНА ДУМЧОРБА, АКО НЯКОЙ ПОИСКА ДА Я АНАЛИЗИРАМ! ПАК ОТ РАМЕЛА МЕЛА:
19.09.2021 15:37
Рамела Бохосян
8 ч ·
🌹ДОБРО И СВЕТЛО УТРОТО С ПЪРВАТА ГЛЪТКА КАФЕ:
РАЗТВАРЯМ НА ДУМИТЕ СМИСЪЛА.
До дъното изпивам чашата.
Изпивам края и началото.
Изпивам мечтите,копнежите.
Летата. Есените.До ръба на зимата.
На дъното ми се усмихва Любовта.
Стои си цялата.
Оцеляла по чудо през сезоните,
от мен самата ме спасява.
Да усещам парене по кожата,
което ще е признак, че съм жива
и че мога пак да разтварям на думите
смисъла и през всичките сезони
да я пре-сЪздавам, на две устни застанала.
Стои и ме чака... с две думи да я отпия...
.
РаМЕЛаБохосян
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6604531
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031