Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2021 23:54 - Ако нашите медицински институции …
Автор: born Категория: Технологии   
Прочетен: 3253 Коментари: 21 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Ако  нашите медицински институции си бяха направили труда да изложат така разбираемо и просто човешки достъпната информация за антиковидните ваксини по медиите и социалните мрежи, поне 90 % от българите щяха вече да бъдат ваксинирани, при което :


    - болничните ковид легла щяха да бъдат минимално запълнени,

    - докторите и целият прилежащ медицински персонал щяха да си отдъхнат,

    - нямаше да има организирани туристически обиколки на линейки по столичните булеварди,

    - стадата фенове щяха да си ходят по стадионите рахат и на воля,

    - фитнесзалите щяха да заработят с пълния си капацитет, с което цялата популация на страната  щеше да придобие облика на вифаджии- сега наричани “академици” /НСА/,

    - кръчмарите щяха да си гледат и съблазняват клиентите на 100 % без маски,

    - турагенциите да кандисат и да организират оптимистични дестинации за така замогналото се население вследствие увеличението на пенсиите,

    - бизнесът /каквото и да означава това понятие в РБ/ щеше да престане да реве кански за антиковидни компенсации,

    - бюджетът щеше да се облегчи и да отдели нови огромни средства за облегчаване страданията на така обеднелите пътно строителни фирми ,

    - скъпоплатени ваксини с изтичащ срок на годност щяха да бъдат изключение или просто нямаше да има в наличност… и пр. и пр.

   

    -  накрая : неграмотниците- антиваксери щяха да си седнат на … и да кротуват в трепетно очакване ... на нови поводи да се изявят в поредния конкурс за идиотизъм.


    И най- важното : много българи нямаше “да ритнат камбаната”, а техните сломени близки нямаше да оплакват и псуват наред държавата и цялата ни здравоохранителната система.  






Тагове:   ваксини,   ковид,


Гласувай:
16



1. kvg55 - born,
20.10.2021 07:18
Обяснява се от разумни хора на разумни хора.
А при нас и от двете страни май стоят дебили.
цитирай
2. alchemist - Аз си признавам единствено старите ...
20.10.2021 08:03
Аз си признавам единствено старите убити ваксини. Иначе да ми циркулират течности с някакъв произход - не искам!
цитирай
3. nedovolen - Да, интересни са нашите медицински ...
20.10.2021 09:00
Да, интересни са нашите медицински и не толкова институции. Допускат в магазините да се продават основно токсични продукти на високи цени.
А ваксините безплатно.
Не работи ли вече правилото, че безплатно е само сиренцето в капанчето на мишката. Ама кой да каже на мишлето, че заплаща с живота си.
:)))
цитирай
4. анонимен - Както и да обясниш нещо на идиот. . . ...
20.10.2021 09:47
Както и да обясниш нещо на идиот... Виж двамата, писали над моя коментар.
цитирай
5. nedovolen - К4
20.10.2021 17:16
Обясни ми как аз съм идиот, а ти не си.
:)))
цитирай
6. valeska - ...
20.10.2021 17:23
Ваксините решават проблема в краткосрочен план, докато науката не постигне друго. Ако не искаме ваксините, тогава оставаме без нищо и разчитаме на природата. Ако организмът ни понесе. Ако има лекари. Ако има болнични легла. Ако ни е писано. Дойде време да избираме какво искаме - да опитаме нещата поне малко да зависят лично от нас или да оставим изцяло всичко пък каквото стане!
цитирай
7. dobrodan - Светиня Ви, нашите медицински институции си имат
20.10.2021 19:16
министър на здравеопазването.
Абсолютен селски тепегьоз.
Ако е лекар колкото е администратор......
Този път вината е ПЕРСОНАЛНА.
Министерска заплата и аз мога да взимам.
цитирай
8. born - И твоята мъдрост блести от Истините, които установяваш и проповядваш, Свети kvg55 !
20.10.2021 21:53
kvg55 написа:
Обяснява се от разумни хора на разумни хора.
А при нас и от двете страни май стоят дебили.


При доказано изключително високия процент дебили в България, при прогресивното дебилизиране на компактни маси от населението, при доказаното и очевидно видимо невероятно преобладаващо дебилно политическо пространство и прослойка и т.н. един такъв регистриран и дефиниран несъмнен факт въобще не е учудващ и изненадващ !
цитирай
9. born - Аз си признавам единствено старите ...
20.10.2021 22:07
alchemist написа:
Аз си признавам единствено старите убити ваксини. Иначе да ми циркулират течности с някакъв произход - не искам!


Разбира се, че класическите доказани технологии са доказано много по-сигурни, относително безопасни за преобладаващо огромния брой ползващи ги, както и изпитани във времето. Всякакво сравнение с каквито и да е "иновационни", набързо генерирани , неизпитани препарати е нелепо и безсъдържателно ! Това не е автомобил или прахосмукачка, а човешки организми - всеки един от които е със своята индивидуалност по отношение на възраст, пол, здравословно и физическо състояние, обремененост - генетична или придобита и още редица определителни комплексното състояние фактори.
ПП. За малко да пропусна още един от доста важните фактори : акъла или по-точно липсата му !
цитирай
10. born - Да, интересни са нашите медицински ...
20.10.2021 22:13
nedovolen написа:
Да, интересни са нашите медицински и не толкова институции. Допускат в магазините да се продават основно токсични продукти на високи цени.
А ваксините безплатно.
Не работи ли вече правилото, че безплатно е само сиренцето в капанчето на мишката. Ама кой да каже на мишлето, че заплаща с живота си.
:)))


Широко разпространена и практически доказуема е теорията, че мишоците са едни от най-умните и хитри животинки, които пропорционално спрямо теглото си имат доста
по-висок коефициент на интелигентност от невъобразими огромни маси от човеци...
цитирай
11. born - Както и да обясниш нещо на идиот. . . ...
20.10.2021 22:19
vacsine4 написа:
Както и да обясниш нещо на идиот... Виж двамата, писали над моя коментар.


Не виждам нищо идиотско в предходните коментари . Визираните блогъри са уважавани от Мен колеги, които познавам от години и за пръв път ми се случва някой да ги обвинява в подобни наклонности, за което съм особено учуден и изненадан и ти предлагам да се обосновеш по убедителен начин. Голословните обвинения сами по себе си са един от признаците на това, в което обвиняваш други без необходимото доказване.
цитирай
12. born - Обясни ми как аз съм идиот, а ти не си. ...
20.10.2021 22:21
nedovolen написа:
Обясни ми как аз съм идиот, а ти не си.
:)))


Считам, че Вакси4 ще се обоснове за твърдението си и точно такъв е моя призив, но ми се струва и че ще ви се извини при това. По-скоро става въпрос за някакво недозумение според мен.
цитирай
13. born - Уважаема valeska,
20.10.2021 22:33
valeska написа:
Ваксините решават проблема в краткосрочен план, докато науката не постигне друго. Ако не искаме ваксините, тогава оставаме без нищо и разчитаме на природата. Ако организмът ни понесе. Ако има лекари. Ако има болнични легла. Ако ни е писано. Дойде време да избираме какво искаме - да опитаме нещата поне малко да зависят лично от нас или да оставим изцяло всичко пък каквото стане!


Поради липса на достатъчно времеви ресурс не направих и добавих превод на цялото забележително с аналитичността си интервю на украинския епидемиолог Кравченко. 46 минути синтезиран и професионален анализ , който наистина е впечатляващ с изводите си по отношение имунизационните действия не само в Украина, а и в глобален мащаб. Жалко е, че в световен план надделяват и се налагат неморални търговски интереси, а не реалната грижа за човешкото здраве без значение от геополитическото му позициониране.
Това наистина е жалко, античовешко и ПРЕСТЪПНО деяние !

цитирай
14. born - Уважаеми колега dobrodan,
20.10.2021 22:43
dobrodan написа:
министър на здравеопазването.
Абсолютен селски тепегьоз.
Ако е лекар колкото е администратор......
Този път вината е ПЕРСОНАЛНА.
Министерска заплата и аз мога да взимам.


До голяма степен си прав, тъй като бивш антиваксер да кандърдисва народа да се ваксинира е равнозначно на дърта проститутка да прокламира идеи за морална чистота в междуполовите отношения.
ПП. Като междуполови визирам нормалните отношения между мъж и жена, а категорично не между джендъри, педали, лесбийки и всякакви други подобни набедени недоразумения на природата.

цитирай
15. catforlife - Привет Борн, Още сутринта изгледах ...
20.10.2021 23:22
Привет Борн,
Още сутринта изгледах видеото-доста е информативно!
Съгласна съм напълно и с текста ти към него. Не съм сигурна, че ще измислят нещо друго, освен ваксина в скоро време. Слушах някъде, за съжаление не помня вече къде, че лекарство се прави доста по-трудно...
цитирай
16. born - Здравей,Диди !
22.10.2021 12:48
catforlife написа:
Привет Борн,
Още сутринта изгледах видеото-доста е информативно!
Съгласна съм напълно и с текста ти към него. Не съм сигурна, че ще измислят нещо друго, освен ваксина в скоро време. Слушах някъде, за съжаление не помня вече къде, че лекарство се прави доста по-трудно...

Вероятно лекарствата са въпрос на далечно бъдеще- като това срещу спин може би, но явно е, че за моментната ситуация ваксините са единствената адекватна реакция. И разбира се спазването на мерките за ограничаване достъпа на вируса /и не само тоя/ до организма. И не само своя. а и на останалите, с които контактуваме. Но за това е необходима култура на общуване, а тя е много кът по нашите географски ширини и дължини.
Що се отнася до видеото с интервюто на украинския специалист, предложих го за размисъл на кухоглавите лейки, защото е изключително разбираемо поднесено и без всякакви политманипулативни внушения простичко и логично поднася истинната натрупана информация на желаещите да са реално информирани.
цитирай
17. pvdaskalov - * 1 *
22.10.2021 21:07
За логичното обяснение на ситуацията и от ЛИЧНИ НАБЛЮДЕНИЯ бих могъл да изкажа становище, което може да се възприеме и като препоръка:
1. Статистиката не е диференцирана колко от заразените са заразени в болнична обстановка и колко извън нея;
2. Колко от заразените са с бърз и колко с кръвен тест. Разделени ли са болничните стаи по този показател, тъй като сигурността на тестовете е различна;
3. Колко от болниците проверяват съмнението на спешния лекар, че е докарал болен от Ковид; Приемането на болните въобще за лечение е съпроводено винаги с тест, но подлагат ли се на тест изписваните, след което резултатът да им да се връчи в заверен писмен вид;
4. Колко от всички линейки и медицински екипи са оборудвани за Ковид-случаи;
5. Защо няма във всяка линейка кислородни маски и малки кислородни бутилки, както и оборотни за домашно лечение срещу наем до закупуването на собствени;
6. Колко от обявените, че са болни от ковид, са питани предварително имат ли проблем със задържане на течности в белите дробове в резултат на обикновена пневмония, както и около проблемно сърце, имал ли е пациентът падане с травми на гръдния кош; от колко време дишането е затруднено. Сигурни ли са болничните ръководства, че нощните дежурства на санитарните работници се изпълняват добросъвестно; мислено ли е за поставяне на камери, защото несъзнателното отместване на кислородната маска от пациента води до пагубни последствия, ако няма кой да възстанови положението й;
7. Контактните лица винаги ли се карантинират и ако не, защо;
8. Защо не се сравнява броят на починалите доказано болни от Ковид, с броя на починалите от старост, други заболявания, операции, злополуки, убийства;
9. Какво е процентното съотношение между починалите от Ковид-имунизирани млади и стари пациенти и каква е предпоставката, за да починат младите; за тази статистика трябва д
цитирай
18. born - Драги Приятелю,
22.10.2021 21:52
Всички изложени въпроси в твоя коментар са съвсем логични и смислени от каквато и да е гледна позиция. Но забравяш в каква държава живеем !
Ако реша да създам нов политически проект, ще го нарека ИТН/С/ . За изясняване на абревиатурата това означава : Има Такъв Народ /Сбъркан/. Няма никакъв смисъл да се обосновавам защо - и така е ясно на всеки, но все пак : ЕТ "Д-р ....." ! Търговията в здравеопазването, пък и образованието - това е абсолютен нонсенс !
ПП. И все пак въпреки, че сме коментирали повърхностно с теб тази тема /ковида/ не съм наясно за твоето становище : има ли ковид или не, антиваксерите прави ли са или не и пр. Извини ме , моля те ! Отговорът на моите въпроси не е задължителен. Може и на ЛС- ако предпочиташ.
Лека и творческа вечер, както и такъв уикенд ти желаем !
цитирай
19. kvg55 - До 8. born
22.10.2021 22:38
Непознатата болест съществува. Аз и семейството ми я преболедувахме. Аз най-тежко– с висока температура, отпадналост и липса на апетит и жажда. С опасност от летален изход. След болестта установиха на мен и на жена ми пневмония, на момчето – бронхит. Година след боледуването все още имам усещането, че не съм напълно здрав.
Все пак учените своевременно се отчетоха пред обществото. Сега работят върху лекарство.
Тези, които не се находиха по заведения, не се наядоха и напиха, не го разбират.
Мисля, че задължителните предпазни мерки трябва да се премахнат. Спазването им трябва да е самосъзнателно. Болниците да не приемат ковид-болни. Лечението само в къщи. Като грипа. Който оцелее – оцелее. На неразумни хора – такова отношение.
цитирай
20. born - Привет , Краси !
23.10.2021 20:57
kvg55 написа:
Непознатата болест съществува. Аз и семейството ми я преболедувахме. Аз най-тежко– с висока температура, отпадналост и липса на апетит и жажда. С опасност от летален изход. След болестта установиха на мен и на жена ми пневмония, на момчето – бронхит. Година след боледуването все още имам усещането, че не съм напълно здрав.
Все пак учените своевременно се отчетоха пред обществото. Сега работят върху лекарство.
Тези, които не се находиха по заведения, не се наядоха и напиха, не го разбират.
Мисля, че задължителните предпазни мерки трябва да се премахнат. Спазването им трябва да е самосъзнателно. Болниците да не приемат ковид-болни. Лечението само в къщи. Като грипа. Който оцелее – оцелее. На неразумни хора – такова отношение.


Благодарение на преките ни връзки бях почти неволен свидетел на заболяването ви, ужаса и проблемите, които го съпътстваха . Знаеш, че не съм религиозен фанатик, но ще кажа само с благодарност :
Благодаря ти, Господи, че пощади приятеля ми и семейството му !
Що се отнася до антиваксерската пасмина, ако бях религиозен човек, само бих им казал: ПОЩАДИ ИДИОТИТЕ, ГОСПОДИ ! ТЕ НЕ ЗНАЯТ КАКВО ПРАВЯТ !
цитирай
21. pvdaskalov - Разбира се, че има...
24.10.2021 09:19
born написа:
Всички изложени въпроси в твоя коментар са съвсем логични и смислени от каквато и да е гледна позиция. Но забравяш в каква държава живеем !
Ако реша да създам нов политически проект, ще го нарека ИТН/С/ . За изясняване на абревиатурата това означава : Има Такъв Народ /Сбъркан/. Няма никакъв смисъл да се обосновавам защо - и така е ясно на всеки, но все пак : ЕТ "Д-р ....." ! Търговията в здравеопазването, пък и образованието - това е абсолютен нонсенс !
ПП. И все пак въпреки, че сме коментирали повърхностно с теб тази тема /ковида/ не съм наясно за твоето становище : има ли ковид или не, антиваксерите прави ли са или не и пр. Извини ме , моля те ! Отговорът на моите въпроси не е задължителен. Може и на ЛС- ако предпочиташ.
Лека и творческа вечер, както и такъв уикенд ти желаем !

Когато тиках и аз леглото по коридора за към стаята, където възнамеряваха да настанят Лида, видях десетки болни с маркучи в устата или носа през широко отворните врати. Някои бяха прави и стояха неподвижни като вдигнати вертикално мъртъвци. Да, тази гледка потвърждава заключението, че Ковид има. ОБАЧЕ! Колко от тях са натикани с грешен тест или със симптоми, близки до този на Ковида - не знам.
Според мен Лида подло я натикаха там, бройка ли им трябваше или не се замислиха (а и не я разпитаха, че е паднала 3 месеца преди това и оттогава въздухът все не й стигаше). За себе си съм решил: разболея ли се, отивам в Швейцария на евтаназия (може и да е с ф, не знам). Поне толкова парички имам. Няма да се оставя тук медиците да се подиграва с мен.
..... "Тя е много непослушна!" - редовната информация, която даваха по телефона на дъщеря ни всеки ден в 12 по обед. – „Проверим и нагласим й маската вечерта, а на сутринта - на земята. Пила вода и не могла да си я намести”... Защо не ни я оставиха да се грижим за нея в къщи, щом няма дежурни през нощта? Деси носеше пари да купим необходимото... Аз съм издръжлив нощен Кентавър... Късно е... Колкото до ваксинациите - имам вече два пфайзера, ако трябва, ше си сложа и 20. Имам един описан детски случай, бая ученик бях, когато събрах живака на 3 термометъра и го глътнах да видя какви ще стане. Жив съм, от ноември 1989 не съм влизал в болница,
Живи и здрави, братко св.св. на ента.
П и е р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4597851
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031