Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2016 12:44 - ДЕЛЯН ПЕЕВСКИ: СОТИР МИ ИДВА НА ГОСТИ СЪС СТРАХОТНА БУТИЛКА THE MACALLAN1824 SERIES! РАБОТИМ ЗА ХОРАТА.
Автор: xodjov Категория: Политика   
Прочетен: 6663 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От 21 януари във Фейсбук съществува страница на Делян Пеевски на адрес: https://www.facebook.com/profile.php?id=100011121373802 До този момент той има около 1630 приятели, а страницата е оформена прилично грамотно, за да изглежда автентично. Дотолкова, че купища фенове на Пеевски му пишат, питат го и приемат отговорите му за напълно автентични. Дали страницата е на реалния Пеевски, или не – се издава единствено по грамотното писане, което няма нищо общо с жълтакавите кретеноиди – журналя, работещи под егидата на Пеевски и очевидно никой от тях не я подържа. Изумително е и лековерието на 1600-те приятели на Пеевски, които му отговарят с типично българска ахмашка наивност.   Ето и постовете на Пеевски от последните два дни:   Приятели, ще Ви пожелая лека вечер! Сотир ми идва на гости със страхотна бутилка The Macallan 1824 Series, до скоро! И спорна седмица Ви желая! Работим за хората! … Днес в неофициален разговор по телефона с руският финансов министър Силуанов, реших че България трябва да предприеме курс към стабилизация на рублата! Съгласни ли сте с мен, приятели?!? Длъжни сме да помогнем! … Какво ще кажете да привлечем инвеститори за изграждането на АЕЦ „Белене“? Смятам че енергийната независимост на България е приоритет и гарант за стабилност на Балканите, а и не само. Тази нова допълнителна мощност ще диферсифицира доставките на електроенергия към настоящите клиенти и ще отвори нови врати за външният пазар! … Не смятате ли че е крайно време санкциите срещу Русия да отпаднат? Да се подобри инвестиционният климат и в България? Да възобновим стокообмена с най-голямата и щедра държава в Света? Да припознаем отново нашата Освободителка! … Приятели, купонът беше страхотен. Един провокатор от някакъв американски колеж се опита да ме провокира с въпроса дали в България имало пазарна икономика или сме били символ на офшорен капитализъм! Предпочетох да не падам на неговото ниво, а да се отдам на пищната маса, която ме чакаше. А именно – 1-во… Студено предястие: Морски гребен със зеленчукови блини и сос от бели гъби, пушен палтус в крехки листа от салата, руло от печена патица в розмарин и сос от дренки, салата от морски дарове с пюре от авокадо. За топло предястие: Печен камчатски краб с рататуй и капучино от кокосово мляко. Основно: стек от есетра, фарширован със зеленчуци и сос „Шампан“. Освен сок от червена боровинка и клюква, както и други разхладителни напитки, имаше водка „Kremlin“, бяло вино Pinot Aligote Selection Chateau le Grant Vostok, и колекционерско шампанско Абрау-Дюрсо, реколта 1964г., както и Leopold Gourmel, реколта 1972г… … Костюма който си купих миналия месец не ми става! Притиска ме. Времето също ме притиска, закъснявам за приема! Изнервен съм… До после приятели.. … След като президента Путин обяви старта на приватизация в Русия, смятам че не е лошо да придобия обявените 19.5% от петролния гигант Роснефт! … Всяко едно € в касата на ДПС е пирон в кофчега на империализма! Работим за хората! … Това което аз на 33г. постигнах, тези на 99г. си мечтаят да са имали!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: xodjov
Категория: Политика
Прочетен: 1567571
Постинги: 5392
Коментари: 533
Гласове: 303
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031