Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2022 12:43 - Уродливи надуваеми делфини... кратки уродливи размисли на смотан човек
Автор: zabylgarite Категория: Други   
Прочетен: 3557 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 27.06.2022 13:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Добър ден

потърсете видео от 25.06. 2022 с гост Петър Стоянович в Денят започва-преди 2 дни

за да чуете и разберете как според него през социализма децата ни по плажовете се забавлявали с УРОДЛИВИ надуваеми делфини.....

Бре господина Стояновича 
Защо вие не създадете един красив надуваем делфин,че децата и през голямата демокрация да изпитат същото удоволствие? Предполагам,още като дете сте очаквал да дойде капитализма и демокрацията. И не сте умеел да се забавлявате като дете, неспособен сте били и сте чакали да дойдат американците и европейците, да поднесат забавления на тепсия.


Хаха



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. barin - Здравей, приятел. Точно този жу...
27.06.2022 14:12
Здравей, приятел. Точно този журналист ми се е набил в очите с лошо. Преди около месец каза, че имаме потънала подводница Слава, която сега е музей в Белослав. Беше предупреден от командването на ВМС и аз като военен защитих моите началници. Дори му писах съобщение. Впоследствие скандал нямаше и всичко се изглади с публично извинение. Толкова голяма лъжа не съм чувал някой да изрече. Затова е възможно да е казал така за делфините, предвид чувството му за хумор. Той така обясни изявлението си за подводницата.
Поздрави!
цитирай
2. zabylgarite - Здравей, приятел. Точно този жу...
27.06.2022 14:33
barin написа:
Здравей, приятел. Точно този журналист ми се е набил в очите с лошо. Преди около месец каза, че имаме потънала подводница Слава, която сега е музей в Белослав. Беше предупреден от командването на ВМС и аз като военен защитих моите началници. Дори му писах съобщение. Впоследствие скандал нямаше и всичко се изглади с публично извинение. Толкова голяма лъжа не съм чувал някой да изрече. Затова е възможно да е казал така за делфините, предвид чувството му за хумор. Той така обясни изявлението си за подводницата.
Поздрави!

Toй е историк, бил е и политик. С голяма подигравка говореше за онова време, през което едва ли е живял зле и е страдал по политически причини...Такива продадоха всичко родно за пари. Нямат срам - важното е да са на екран. Няма да се учудя ако подкрепя и хомосексуализма.

цитирай
3. kvg55 - zabylgarite,
27.06.2022 19:56
Писал съм за този буржазен лигльо. Вече не го слушам.
Брат му Митко Колтурата е същия.
цитирай
4. zabylgarite - Писал съм за този буржазен лигльо. ...
28.06.2022 11:41
kvg55 написа:
Писал съм за този буржазен лигльо. Вече не го слушам.
Брат му Митко Колтурата е същия.

Заради такива не гледам предавания по тв, даже съжалявам,че си удължих абонамента за тв. Не стават.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabylgarite
Категория: Други
Прочетен: 4449940
Постинги: 1909
Коментари: 3928
Гласове: 8203
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031