Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2020 15:43 - Елиза беше мойто име…
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2728 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Елиза беше мойто име…

 

Елиза беше мойто име,
създадено сред синева,
със тебе пак ще го мълвиме,
по нови звездни правила.

И пак ще тичам с боси стъпки
по пясъчен далечен бряг,
ще ме разтърсват сладки тръпки,
под пролетен вълшебен сняг.

Ще ти нашепвам с много нежност,
пак там до старата скала
и ще рисувам знак за вечност
във споделена тишина.

А ти унесен ще ме гледаш
със влюбените си очи
и все нагоре ще ме носиш
сред куп космически бразди.

Една любов ни свързва двама
от много стари времена,
аз само с теб се чувствам цяла
и пръскам с обич светлина.

Напредваме и ще достигнем
до обетованата ни земя,
във нея с радост ще притихнем
в досбъднатата си съдба.

02.04.2020г.
Елица

image










Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy -    Поздрави на тази Елиза, с която ...
02.04.2020 19:30
   Поздрави на тази Елиза, с която сте спомнени  в красив сън, или едновременен живот, и която е толкова щастлива в своя свят с красивата си любов, както и твоята с която си дарена!
   Моята теория е че всеки има поне един друг аз който изживява част от съдбата му... :-))) И аз имам един на който само хубавите емоции и преживявания съм предоставил... Като се видим ще има да си разказвамееее... :-)))
Много се надявам че те усмихнах Ели, защото го заслужаваш!
   Лекс
цитирай
2. vesever - Ели, прекрасно е! Отдавна не бях ...
02.04.2020 20:05
Ели, прекрасно е!
Отдавна не бях чела нещо така мило и влюбено!
Жива и здрава да си и все така романчтична!
цитирай
3. barin - Елиза звучи като Елица, нали. По...
03.04.2020 08:04
Елиза звучи като Елица, нали.
Поздрави!
цитирай
4. cinderellathespy - 1. lexparsy
03.04.2020 14:09
lexparsy написа:
   Поздрави на тази Елиза, с която сте спомнени  в красив сън, или едновременен живот, и която е толкова щастлива в своя свят с красивата си любов, както и твоята с която си дарена!
   Моята теория е че всеки има поне един друг аз който изживява част от съдбата му... :-))) И аз имам един на който само хубавите емоции и преживявания съм предоставил... Като се видим ще има да си разказвамееее... :-)))
Много се надявам че те усмихнах Ели, защото го заслужаваш!
   Лекс


Алекс, благодаря ти сърдечно! :)
Някакви шепоти на подсъзнанието ми са това...
Аз в реалността съм си с човека, който е с Елиза в стихчето!
И това ми е достатъчно, за да съм пълноценна и завършена. И да блестя(!)
И на мен ми харесва това стихче. Аз и преди съм писала за Елиза,
за тази моя същност от минал живот... Ако разровиш назад в блога ми ще намериш поста - казва се ЕлиZа Единствена по кръговете на живота танцувайки!
Ето ти линкче :
http://cinderellathespy.blog/lichni-dnevnici/2013/12/05/eliza-edinstvena-po-krygovete-na-jivota-tancuvaiki.1215209?reply=4516727
Усмихнат ден, Алекс.
Пак ела!:))))

Ели
цитирай
5. cinderellathespy - 2. vesever
03.04.2020 14:11
vesever написа:
Ели, прекрасно е!
Отдавна не бях чела нещо така мило и влюбено!
Жива и здрава да си и все така романчтична!


Весинка, благодаря ти много!:)
Да, мило и изпълнено с любов стихче се получи.
Дай Боже всички да сме живи и здрави!
Пазете се в тия трудни времена.
Дано скоро се стопли трайно и вирусите погинат...
Топлички прегръдки от мен,

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 3. barin
03.04.2020 14:14
barin написа:
Елиза звучи като Елица, нали.
Поздрави!


Здравей, Иване!
Да, всичко тръгва от корена "Ели" струва ми се... :))
И на тебе сърдечни поздрави!*

Eли
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719180
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031