Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2015 17:16 - „Д-Р“ ЖЕКОВА С МЕН СЕ ДЪРЖА ,КАТО ЧЕ КРАВА ИЗРАЖДА!
Автор: elenkokoschkov Категория: Други   
Прочетен: 6544 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.08.2015 22:58


Тази жена  т.нар.Др Жекова и още две от „лекарките“, които  не благоволиха да ми се представят, разбрах името само на едната- Ангелина Илиева- превърнаха моментът, който трябваше да е от най-милите ми спомени в ужасен момент на тежко унижение и срам. За щастие чисто физически последствия нямах, а впечатлението ми от акушерки и т.нар. „помощен персонал“ е повече от добро.

ДОКАТО, ОБАЧЕ, РАЖДАХ АКТИВНО БЯХ ОСТАВЕНА НА НЯКОЛКО ПЪТИ САМА, ЗА ДА ПУШАТ „ЛЕКАРКИТЕ“, ГОВОРЕХА ЗА МЕН ВСЕ ЕДНО НЕ ПРИСЪСТВАМ:

„Виж я сега какви ги върши, погледни на какво заприлича, мъжът й ще се отврати като я види“,

Защото беше ми вменено, че в мен е грешката- не знам, видиш ли да раждам.

Какво е това училище за бременни, на което съм ходила???!!???

ИМАШЕ ПОДХВЪРЛЯНИЯ ОТ РОДА НА :
„Боли те нали? Ама като не си платила за упойка- ето ти естествено раждане!“.

Когато най-сетне с помощта на главната акушерка (специални страхотни благодарности) родих!!!!

ЖЕКОВА ВЗЕ ДА ОБИЖДА МЕН И БЕБЕТО МИ :
„Погледни на какво прилича, виж му сплесканата глава, ти си виновна, много лошо впечатление ми направи!“.

Даже с цялата си наглост изпрати една от санитарките да ми покаже друго току що родено бебе (не е без значение да каже, че то беше на жена, платила й за избор на екип, за разлика от мен), за да ми покаже как трябва да изглежда едно КРАСИВО бебе.

В последствие неонатолозите ми казаха, че леката деформация на главата е напълно в реда на нещата при естествено раждане и преминава за няколко дни.

ТРУДНО МОГА ДА БЪДА РАЗПЛАКАНА, НО С ТОВА СЪМ ЗАПОМНИЛА РАЖДАНЕТО СИ- СЪС СРАМА И СЪЛЗИТЕ ОТ НЕГО!
Имам и още за разказване, но очевидно е излишно- знаете за какво става дума.

Аз лично се гордея, че съм се хранила чудесно, не ми се наложи да пия витамини и се движех добре чак до раждането.

 Говоря за това, че т.нар. „д-р“ жекова (малката буква не е случайна), с мен се държа ,като че крава изражда!

Подобни преживявания трябва да се споделят, а не да се забравят!

Първо, ако може друг да ги избегне, второ, за да се изнесе информацията за тази ужасна нелепост превърнала един от най-важните ни моменти в повод за мъка и нежелание да си го припомняш!

 АКО ИДЕШ НА ЗЪБОЛЕКАР И ТОЙ ТИ ЗАШИЕ ШАМАР, ЗАЩОТО ТЕ БОЛИ, ЕДВА ЛИ ЩЕ ИМАШ КАПКА СЪМНЕНИЕ ЗА ТОВА, ДОКОЛКО Е ГОДЕН ДА РАБОТИ С ХОРА!

СЪЖАЛЯВАМ САМО, ЧЕ НЕ НАМЕРИХ ВРЕМЕ И РЕСУРСИ ДА ВНЕСА ОФИЦИЛНО ОПЛАКВАНЕ В ЛЕКАРСКАТА ЕТИЧНА КОМИСИЯ- СМЯТАМ ОПРЕДЕЛЕНО, ЧЕ ТРЯБВАШЕ ДА ГО НАПРАВЯ!

/Д-р ЖЕКОВА е главно действащо лице , в постинга 
С КОЛКО КРАКА В ГРОБА Е РОДИЛКАТА В БЪЛГАРИЯ?  като завеждащ отделение в Окръжна болница -СОФИЯ /

......Когато аз видя лекар, по правило, си представям, че пред мен стои късоглед, предубеден човек, неспособен да разсъждава и да прави умозаключения. 
И малцина са лекарите, които са опровергавали тази моя представа. 

...ОТНОШЕНИЯТА МЕЖДУ ЛЕКАР И ПАЦИЕНТ НАПОМНЯТ ПО-СКОРО ОТНОШЕНИЯ МЕЖДУ ГОСПОДАР И РОБ, ТЪЙ КАТО ЛЕКАРЯТ ИЗИСКВА ОТ ПАЦИЕНТА ПЪЛНО ПОДЧИНЕНИЕ. В ТАКАВА ОБСТАНОВКА НЕ МОЖЕ ДА СЕ НАДЯВАТЕ НА РАВНОСТОЕН ОБМЕН НА МНЕНИЯ. 
Професионалната отчужденост кастрира чувствата на лекаря, а неговият вътрешен свят е неспособен да възприеме обикновените човешки отношения и ценности. 
Лекарите рядко общуват с други хора от някаква друга позиция, различна от професионалната. 
...

 

КОГАТО ИСТИНСКИЯТ СВЕЩЕНИК ПОПАДНЕ В ЗАТРУДНЕНО ПОЛОЖЕНИЕ И ШАНСОВЕТЕ ЗА УСПЕХ СА МАЛКО, ТОЙ СЕ ИЗБАВЯ ОТ ОБВИНЕНИЯТА В ПРОВАЛ, КАТО КАЗВА, ЧЕ МУ СЕ НАЛАГА ДА СЕ БОРИ СЪС САМИЯ ДЯВОЛ.
Лекарят прави същото. Побеждава - значи е герой. Победен е - все едно, пак е герой, макар и победен. И никога слугата от медицината не се представя в своята истинска светлина - като служител на дявола. 

Лекарят никога не губи, понеже играе в два лагера и поема върху себе си повече риск, отколкото се изисква. Това е така, защото лекарят е преуспял в разбирането за това, че неговите ритуали са свещени и оказват силно въздействие, независимо от реалната им ефективност. Той използва своите най- свещени оръдия, за да вдигне цената и да направи играта по-опасна, отколкото е необходимо. Ако в болницата отиде родилка със седалищно предлежание на плода и мониторът показва, че детето страда, лекарят без да губи време заявява, че се е създала опасна за живота ситуация - каквато тя действително става, веднага щом лекарят започне цезаровото сечение.

Лекарят знае, че от биологична гледна точка цезаровото сечение е опасно.

Но сега играта се води не по правилата на биологията. Това е религиозна игра, церемония и в нея командват свещениците. Ако майката и детето оживеят, то свещеникът е герой. Ако загинат - е какво пък, ние предупреждавахме, че ситуацията беше опасна за живота. 

ЛЕКАРЯТ НИКОГА НЕ ГУБИ - ГУБИ ПАЦИЕНТЪТ. 
Поговорката „Лекарят погребва своите грешки" не е изгубила актуалността си. Понякога сравняват погрешно лекарите с пилотите на самолет. Но когато самолетът падне, пилотът загива заедно с пътниците. 
А ЛЕКАРЯТ НИКОГА НЕ ЗАГИВА ЗАЕДНО С ПАЦИЕНТА. 

ЖРЕЦИТЕ НА ДЯВОЛА - Д-р Робърт Менделсон




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elenkokoschkov
Категория: Други
Прочетен: 1388246
Постинги: 862
Коментари: 2788
Гласове: 4859
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930